8ballsten skrev:Jag bor i Gävle, sthlmsområdet alltså!
Kanske räcker med en dagsutflykt för min del!
Sten 2955
450SL-75
sone skrev:Hej jag tycker vi är så många i skåne att vi kan ha en träff här nere, varför ska vi skåningar köra 25 mil norrut för att träffas , det räcker med en lördag som vi kan träffas och prat lite om våra bilar , och byta erfarenheter
sone
sone skrev:Hej jag tycker vi är så många i skåne att vi kan ha en träff här nere, varför ska vi skåningar köra 25 mil norrut för att träffas , det räcker med en lördag som vi kan träffas och prat lite om våra bilar , och byta erfarenheter
sone
celberg skrev:sone skrev:Hej jag tycker vi är så många i skåne att vi kan ha en träff här nere, varför ska vi skåningar köra 25 mil norrut för att träffas , det räcker med en lördag som vi kan träffas och prat lite om våra bilar , och byta erfarenheter
sone
Den tanken har kanske slagit Stockholmsgänget också, varför ska de åka 25-30 mil söderut för att träffas? Kanske för att ämnet på tråden är W107 träffar?
Det ena behöver ju faktiskt inte utesluta det andra tycker jag, så om det är några som vill träffas på mitten så åker i vart fall jag norrut. Min 107:a har rullat ca 2000 mil de sista 17 åren, det tänker jag definitivt ändra på!
Robber skrev:Tänkte om det blir något större så kanske vi får det lite mer förspänt och någon tidning kanske gör ett reportage? Tänker stort nu det vet jag men en bil av denna kaliber och denna kvantitet måste förevigas.
Mälar Elvis skrev:Robber skrev:Tänkte om det blir något större så kanske vi får det lite mer förspänt och någon tidning kanske gör ett reportage? Tänker stort nu det vet jag men en bil av denna kaliber och denna kvantitet måste förevigas.
Ja, nu har vi vår egen klubbtidning för våra medlemmar, där ett ett sånt reportage borde passa.
För ni är väl medlemmar i MBKS ?
Återvänd till R/C/W 107 SL & SLC
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster