sone skrev:
Hej här är en bild på motorrummet på min 350SL -72
jag bor i Osby i norra skåne Sone
kalle59 skrev:Hej alla.
Får man blanda sig i lite trots avsaknad av 107:a
Varför gör ni inte ett utskick till alla med en 107 nu i god tid innan sommaren och utifrån svarsfrekvens bestämmer ni sedan lämplig plats.
Min tanke är nämligen den att det måste ju finnas en uppsjö av modellen i vårt avlånga land, och att ni via forumet bara når promille av alla dom som kanske skulle vilja vara med.
Finns det inte någon lr några eldsjälar som kan ta tag förarbetet?
Sen bör det kunna gå att få klubben att sponsra lite av överskottet i kassan också.
Mvh Kalle
Mälar Elvis skrev:Robber skrev:Behöver dock fortfarande tips på platser samt folk som kan tänkas vara med och styra upp detta då den känns lite övermäktigt själv.
/Robin
Behöver väl inte vara så komplicerat?
Skokloster, utanför värdshuset, där finns parkering, och mat inom armlängds avstånd.
-Man träffas typ 12:00 på en lördag, då kan även ev. långväga gäster få tid att ta sig dit.
-Ljuga, fota, öppna på motorhuvar, käka, titta lite mera å sen åka hem på valfria små- eller motorvägar.
Om detta inte passar, så kom gärna med egna förslag.
makson skrev:Vet inte...men......jag fick uppfattningen i början av diskusionen om en nägorlunda organiserad träff ev. med övernattning för de långväga gästerna på en ort som passar de flesta geografiskt sett.
Återvänd till R/C/W 107 SL & SLC
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 0 gäster