Jag känner mig lite ensam här i Uddevalla

Om det blir att vi hamnar i mina trakter så ställer jag såklart upp i organistionsarbetet för en lyckad träff.
celberg skrev:En del medlemmar kanske inte är så aktiva i forumet, så de har väl inte sett den här tråden i så fall. Har sänt en förfrågan till klubbens kansli om medlemsmatrikeln finns digital. Då skulle man kunna skicka en intresseförfrågan via e-post och eventuellt få några fler intresserade. Vem vet var detta slutar?
Robber skrev:Hallå alla glada!
Samtalade just med fullboost67 och en träff ska bli av men vi vet dock inte var eller när än.
Roligaste om så många som möjligt kan komma men en ultimat plats är svår så i försök att hitta det vore det trevligt om ni nedan kunde skiva vart i vårat avlånga land ni bor.
Mitt förslag är att vi ses vid ett trevligt fik/restaurang förmiddag en lördag och konverserar sen kanske lunch och titta på varandras bilar kanske byter/säljer någon del eller kunskap mm.
Vet ej vart ni befinner er:
Sacke350 - Borås!
8ballsten - ?
jägermeister - ?
Enligt titel
Robber - Stockholm
Wingnut - Stockholm
fullboost67 - Strängnäs
makson - Uddevalla
Pershav - Skåne
sone - Skåne
celberg Skåne
Pex - Skåne
Robber skrev:Behöver dock fortfarande tips på platser samt folk som kan tänkas vara med och styra upp detta då den känns lite övermäktigt själv.
/Robin
Mälar Elvis skrev:Robber skrev:Behöver dock fortfarande tips på platser samt folk som kan tänkas vara med och styra upp detta då den känns lite övermäktigt själv.
/Robin
Behöver väl inte vara så komplicerat?
Skokloster, utanför värdshuset, där finns parkering, och mat inom armlängds avstånd.
-Man träffas typ 12:00 på en lördag, då kan även ev. långväga gäster få tid att ta sig dit.
-Ljuga, fota, öppna på motorhuvar, käka, titta lite mera å sen åka hem på valfria små- eller motorvägar.
Om detta inte passar, så kom gärna med egna förslag.
Återvänd till R/C/W 107 SL & SLC
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst