Anders Bohman skrev:Jag förstår att jag rörde upp känslorna hos en del, men jag tycker PERSONLIGEN att den slanka linje på bilen störs av att det är så mycket "luft" mellan hjul och kaross.
Vi fick faktiskt inte hem bilen förrän igår och idag så gjordes en riktig tvätt undertill och till min stora förvåning så kom all orginalfärg fram på underredet , tom bultförband var rostfria...helt otroligt
Vi fick även med alla orginalpapper från fabrik (en riktig bunt), samt org. beställningssedel. Bilen är utrustad med nån form av diffbroms , nivåreglering, avtagbart drag, el rullgardin , något extra tidstypiskt audiosystem, eltacklucka, skinn, luftortopedstolar som är elstyrda, ACC, värme i stolar osv osv. det enda som saknas är lustigt nog farthållare...konstigt!!!! Bilen är förövrigt Antilop brun tyckte jag mig läsa ut i pappren!
I samband med köpet så kördes bilen ca 45 mil och gick helt otroligt mjukt och tyst. Det enda som störde var att iom att bilen aldrig har körts på vintern så fick vi ett par hårda vinterhjul som var riktigt hemska att åka med...men de var iaf MS-märkta och därmed lagliga.
Ja, det ska bli riktigt roligt att få lägga ner lite extra puts på denna vad jag tror lite unikt lågmilsbil, och jag får verkligen hoppas att jag inte blir idiotförklarad redan innan jag hinner gå med i denna klubb på riktigt.
MVH
Anders Bohman
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster