Då har man vart ute och provat i backen igen men med samma resultat alla tre gånger

...provade två gånger utan tanklock och en gång med och på exakt samma ställe i backen så börjar den ge upp och /tveka/chippa efter luft känns det som och jag får växla ner till tvåan.
Backen har klarats med trean utan problem innan och tar jag på tvåan så blir det väldigt högvarvat om jag inte kör väldigt långsamt upp men då har den i alla fall aldrig tvekat.
Från förgasaren så går en slang till en plåtburk inne i motorrummet på höger sida och därefter en slang vidare ut mot hjulhuset på höger sida som du nämner Sylwe....den behållaren i motorrummet vad är det och vilken uppgift har den innan det går vidare till plåtburken/filtret eller är det den i motorrummet som du nämner Sylwe?
Vet inte hur jag skall gå vidare i det här.
Angående oljan då så är det ok att jag fortsätter med helsyntet utan att jag behöver oroa mig då?
//P