av kalle59 » 2009-11-05, 17.46.25
Hej Henrik, ja du där har du ju en riktigt potent och rolig bil, det första som slog mig var dom låga milen, du skriver svensksåld och en ägare, har du kollat så att det stämmer? Jag blev fundersam över svensksåld med tygklädsel...fanns det såna?
Övrig utrustning, har du kollat att allt såsom el och ac funkar, tänk sedan på att det kostar en del slantar att reparera det kosmetiska på bilen beroende på vad du eftersträvar men en sådan bil vill man väl ha i skick lr hur, ta kort på det som behöver lagas och begär kostnadsförslag, kanske du måste lacka båda sidor, beträffande uppstarten efter törnrosasömnen överlåter jag det svaret till bättre kunnande då jag har för mig att SEL:en har ett sofistikerat hydraulsystem, är bilen välservad bör motorn inte vara något större bekymmer men ett oljebyte inför uppstarten skadar absolut inte, prisbedömning utan alla fakta ger jag mig inte på det vore fel, lycka till med ditt ev köp men kom ihåg att även om bilen är billig så kan det sluta i ren ekonomisk katastrof om inte grejorna är schysta
Mvh Kalle
Medlem 2077
Mercedes Benz 240 D 3.0 1975
Audi 100 2.3 Quattro 1991