av kalle59 » 2011-09-24, 22.19.50
Hmm, Sylwe min vän du är en mästare på att feltolka folk, jag förstår inte vitsen med det riktigt men ibland har man inte alltid rätt, i detta fall så stämmer inte beskrivningen i serviceinformationen till 100%, däremot kan jag förstå det som JB skrev och som även jag nämnde att man måste demontera bl a en luftslang och kanske några elektriska ledningar för att få upp sin hand bakom instrumentet.
Nu är inte det min favoritställning att ligga under instrumentpanelen med tanke på min kroppsbyggnad men vi får se, jag återkommer i den frågan.
Sen beträffande det här med bakre stötdämparna så citerar jag mig själv "Lysande mina herrar, tack för tipsen" så vad du menar med att jag ignorerar svar vet jag inte, kanske är det dialogen som stör vad vet jag?
Beträffande elfläkten så visade det sig att termogivaren gett upp så det blev bryggning av elkontakterna som åtgärd, nu går fläkten konstant tills vi bytt givare, klantigt av mig att inte följa upp den tråden men även solen har fläckar, ibland blir det t o m solförmörkelse har jag märkt.
Ha det gott alla därute och som jag sagt förr, ibland är det bra med dialoger och att man inte bara förlitar sig på länkar och serviceinformation.
//Kalle
Medlem 2077
Mercedes Benz 240 D 3.0 1975
Audi 100 2.3 Quattro 1991