Hej jag har några elproblem med min 300ce, de är så här att när jag kör bilen som vanligt så åker blinkers säkringen, men bara ibland(då den vill jävlas känns det som). På säkringsschemat står det att det är bara är tuta och blinkers på den säkringen, men jag har bara blinkers där pga ny ratt. Jag har provat me starkare säkring(en Röd) men den åker med. När jag svängde höger en gång så börja den blinka snabbt som tyder på reläfel, men nu blinkar den som vanligt höger o vänster. jag tror att det är 1 av 2 knappar i dörren på förarsidan. För när jag tycker in den övre knappen så brukar det IBLAND klicka i ett relä under huvöppning/parkerings releasen.
Och på min bil verkar det var så att är dörren stängd då bilen är AV funkar inget (typ elhissar, elstolar och taklucka osv), men har öppnar jag dörren då bilen är AV så funkar allt.
Undrar även om någon vet vad som är fel då sätesvärmarna inte funkar? har testat och det går ström till knappen men inget händer, kan det vara fel i själva sätet typ kabelbrott eller utbränd värmare?
för det är även fel i elnackstödet på förarsidan, det klickar bara i relät under stolen.
Vore bra om någon visste iaf något problem, för hela bilen verkar vara ett stort EL fel

Tack på för hand!
MVH Peter E