Kollat runt lite på fikarasten och hittade detta på en italiensk sida
Tydligen har just 200an ett eget system som heter P-Motronic och som använder MAP istället för MAF.
https://www.mercedesbenzclub.it/forum/v ... hp?t=44152Han har även hittat information om att det också ska finnas ett Siemensystem som också bygger på MAP
Beroende på årsmodell kan det alltså eventuellt finnas både Bosch och Siemenssystem.
I och med att du har en sen modell så är det troligtvis Siemens i din.
Siemenssystemet finns eventuellt även på W202 modellerna.
"Unlike the 102, 103, and early 104 series engines, the engine did not use mechanical injection but the Siemens PEC/PMS (Pressure Engine Control) management system, which integrates fuel and spark management.
It is a speed-density type of system, as mixture formation is dependent on RPM, TPS angle, and manifold pressure (MAP)."
"Fuel system: microprocessor-controlled injection system with pressure sensor (P-Motronic).
It seems confirmed that mine has MAP, instead of MAF. Hence the name of the system P-Motronic (or, also called, PMS Motronic). The 220E, again with M111 but with a displacement of 2.2 litres, had the Motronic with mass flow meter (HMF Motronic); this explains why in the photos of W124 USA I always saw the mass air flow meter (as the 2.0 was only imported to Italy and another country that I don't remember, due to the 38% VAT taxation for 2 liters and up)."
Sen dyker faktiskt denna eminenta sida upp när man söker på Siemens PMS
mystiskt-problem-med-mb-200-te-93-kraftlos-innan-2000-rpm-t2727.html