Kölis skrev:Jag har läst hela ditt senaste inslag. Känns som att vi borde ta en öl eller fler ihop.. Jag är helt inne på din linje. Vill också poängtera att de gammelbilar jag jobbar med är få Jag jobbar mest med nyare lar som motorerna rasar i redan vid 4000 mil, troligen beroende av för lång bytesintervall och för liten volym av oljan. VW/Skoda har stora problem där. Rosten finns nog på alla bilar utom Volvo numera, de har äntligen lärt sig att bygga en infödd Nordbo som dom skröt med på 70 talet, folk kallade den för en döfödd Nordbo..
swampmonkey skrev:Känns väl som ett onödigt tillägg om du inte ligger lägre än en vanlig diesel i förbrukning?
Börjar dieseln kosta 30 och bensinen 5:- litern kommer de flesta utan tvekan överge dieseln, billigare att kryssa runt i en pansabil med 5liters v8 än att tramsa runt med dieselbil då. Och diesotto koncepten blir dessutom väldigt intressanta.
Trevliga fantasier du målar upp!
Är ju knappt värt med diesel idag, samma bränslekostnad och liknande förbrukning.
Och vem är denne VB? Barcelonabo vadå?
lillflingan skrev:swampmonkey skrev:Och vem är denne VB?
FRÅGA någon om vad VB är istället och läs skiten istället för att missförstå mej rätt för du verkar inte fatta vad jag menar.
swampmonkey skrev:
"Lillflingans filosoferingar" eller liknande?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster