finns ju både för och nackdelar oavsett hur man ordnar upp forumet, är egentligen inne på att S/E/C klass uppdela grejerna här med, men gjorde en första runtsparkning såhär på kvällskvisten, mest för att se hur det blir, med tanke på hur få frågor kring w211, w212, w220, w221 osv som vi har, så är det kanske lämpligt att låta alla gamla fordon ha kvar sina kategorier, och sen göra en E-klass, S-klass, GLK, ML osv som får täcka alla övriga bäst de vill..
w201an är strikt sett, inte en C-klass, tyvärr
vad gäller tillsnyggning av benämningar mm så har jag inte orkat lägga tiden på det, sparkade upp grejer som det var, bara att flytta en kategori 10 steg upp tar sin lilla tid med detta väldigt oeminenta system,
---
vad gäller uppdelning i
undergrupper och annat, ja, det vore kalas, framförallt om det vore lättöverskådligt, men att behöva gå in och titta i alla underkategorier efter vad som händer kan ju knappast rimma fint med de "bad gateway" fel vi har, dålig svarstid och rörigheter, jag är glad ju mindre jag slipper klicka mig runt i vilket fall, och det utan varken långsam dator eller internet,
lättare att ladda en gång, scrolla sig fram över alla kategorier och se vilka det hänt något i direkt.
bad gateway felet är inget annat än skit i det system vi använder, eller den server det ligger på, gratissystem som man ska betala dyra peningar för att få använda lite bättre är inte min melodi i vilket fall, ett år utan reklam kostar 600:-, det är vad ett webbhotell kostar av samma/bättre kvalitet än det vi ligger på nu.
vad gäller namnbyte av länkar och annat så har jag inte koll på det, vore systemet smart så skulle det inte innebära konstigheter, länkadressen behöver inte följa med ett eventuellt namnbyte, men klockan är nu 02:40 och jag tänker inte undersöka det system jag bökar runt i ytterliggare.

weltmeister?
vad den där Weltmeistern tycker spelar kanske mindre roll just nu, framförallt om vi ska få ett "riktigt" forum framledes, men ja, kommer han och hotar att spela polka eller något annat hemskt så rättar jag mig givetvis i leden