Jörgen skrev:swampmonkey skrev:
vi har alltså ett forum helt utan moderator? kalas!
segt, misstänker att han fortfarande har några befogenheter kvar för forumet? eller ska man be att få mina befogenheter utökade av honom och på något vis vara behjälplig som moderator tills någon annan tar över?
Hej Svampmonkey
Detta påstående är helt obefogat. Jag har tagit kontakt med styrelseordförande, vilket andra kunne ha gjort, och styrelsen kännar inte till detta påstående. Dessutom framkom annat intressant i meddelandet till mig.
Det är tydligen någon som vill skapa oro i forumet med ett sådant påstående.
skönt att höra!
är medlem i MBKS och menade inte att snacka skit, förutsatte att det var rätt, och tillsdess att mr.Rapp tittar in kan man ju indirekt anta att han faktiskt abdikerat (i praktiken blir det ju så) och för det kan det finnas många skäl, så jag menar inte att döma honom..
kom det fram något mer än att Rapp fortfarande var med, och att "folk vill skapa oro"?
den delen är ju bara ett litet sidospår kring huvudfrågan.
finns det möjlighet att få in Rapp att styra upp lite fler kategorier eller bör jag försöka få tag på styrelse/Rapp och kolla möjligheterna att jag får mer befogenheter att styra upp själv?
---
vad gäller ursprungsfrågan, och Andgus/Anders förslag om handuppräckning

*sticker upp handen*
Är inte alls främmande för en w210 kategori,
oavsett om den är en skramlig rosthög med plastig inredning, eller en gedigen bit landsvägslok med -mindre- rostproblem.
antingen slipper w124ans kategori smutsas ner, eller så blir det en kategori med bra kunskap, tips och hjälp, oavsett utfall lär det ju inte bli sämre.