Fick packet med MS box och inoovate bredbandslamda idag..

köpte av Mofid.. bra att köpa av.. var inget problem med uppdateringar mm om jag skulle vikja det senare.
Värsta besvikelsen över det dåliga kompet har lagt sig och nu förbereds nerplockning. Garaget städas och platts göres för operation av merca..
Har tänkt som så att jag börjar riva motorn på platts, kollar toppar och lopp, förhoppningsvis räcker det med honing och ringbyte. Ska även kolla med killen som gjorde ordning turbotoppen till hojen, blir det renovering så får han fixa mb topparna åxå.
Men håller även öron och ögon öppna om det dyker upp någon inntresant nyare motor, kollade på skrot och hittade en 560 91á men den var helt ren och utan låda, så den blir det inte. Funderade på dom ännu nyare, typ från 99-02 jag vet inget om dom men det ser ut som en helt annan motor, är det fyrventilat på dom ?, effektmässigt så ligger dom högre.tror att en 420-430 ligger på 270+, och ska man drömma så varför inte köpa en E50 AMG eller en E55á och plocka hela drivlinan + bromsar mm..
Hoppas jag hinner börja riva i morron...
Finns det några fallgropar när jag ska plocka av topparna ?
Har bara Haynes repbok på engelska, finns det några andra böcker eller anvisningar på nätet ?