sl500 skrev:ja att du inte lär få det bygget godkänt
inte med den motorn. men rovers går.
sj
230.6-75 skrev:Cheva 302 ??? Möjligtvis en 305, 302 är Ford. Mitt tips är att du kollar med SFRO om vilka modifieringar du kan göra, deras besiktningsmän svarar på allt. Kan man besikta gamla Oplar med 305:or, borde det på att konvertera Mercan också, dock kräver det lite mer modifieringar av framvagn, bromsar etc.
Finns väl en och annan besiktad gammal MB 170 med GM SB
Kallo skrev:ok
vet du vart man får tag i lister till den tex skärm kanter hundbenet listen går från framskärm till bakskärm 300 var den utrustadså
smokeytorque skrev:Ett grundkrav om du inte tänker dej att regga den som amatörbyggt är väl vad jag förstår att inte överstiga högsta effekten som den karosskod din bil har. Observera att det handlar om den karosskod som bilprovningen utgår från-ofta en fyrsiffrig kod-och då är frågan om en 170 hästars 300 har samma kod som en enklare 250...300 har bl.a. skivbromsar runt om...måste du ha en åtta i, ska du nog kolla efter något lättare än 305. Eller är det LS5 alumotor? Ska du ha inom effektramen är ju allt efter -72 smogmotorer, men hur kul är det?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster