makson skrev:Ser att fler är på väg ur garaget med tanke på Strannas fråga. Jag bytte suflett för nått år sedan och tänkte fixa till det sista nu med att limma remsorna i taket till ställningen och enfråga dök då upp.
Vet någon om det bakre staget över rutan skall följa sömmen/delningen på sufletten. I så fall borde man limma remsorna först misstänker jag. Finns en ruta och bild på detta i den tyska monteringsanvisningen jag har men tyskan är inget vidare så om någon har en svensk eller engelsk anvisning för suflettbyte att maila vore det kanon.
Jörgen skrev:makson skrev:Ser att fler är på väg ur garaget med tanke på Strannas fråga. Jag bytte suflett för nått år sedan och tänkte fixa till det sista nu med att limma remsorna i taket till ställningen och enfråga dök då upp.
Vet någon om det bakre staget över rutan skall följa sömmen/delningen på sufletten. I så fall borde man limma remsorna först misstänker jag. Finns en ruta och bild på detta i den tyska monteringsanvisningen jag har men tyskan är inget vidare så om någon har en svensk eller engelsk anvisning för suflettbyte att maila vore det kanon.
Hej Magnus
Ja, - det bakre staget över rutan skall följa sömmen/delningen på sufletten och limmas.
Org. anvisning på eng. kan du få kostnadsfritt av mig, men du behövs en mailadresse.
Återvänd till R/C/W 107 SL & SLC
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst