bromsrör mm. avställd fast ännu godkänd besikting.
bästa 250d motorn 20 ventilare som gått enl.uppgift 29000 mil
med rekaro-förarstol, med masage mm mm i.
ev. maila för fler bilder.
pris. 8000.- ej prutbart.
vh sylwe

sl500 skrev:småskabbig men helt ok i motor å låda delvis nydragna
vh sylwe
DieselStjärnan skrev:sl500 skrev:småskabbig men helt ok i motor å låda delvis nydragna
vh sylwe
Recaro stol med massage?
Trodde Recaro var sport/racing stolar??
Ser fin ut! Är 20 ventilaren annorlunda från 10 ventilaren i form av bränsleförbrukning? Var inne lite på ifall jag nån gång i framtiden skulle behöva en ny bruksbil (tveksamt) så skulle jag gärna köpa en w124 250D med automat och taklucka (av nån anledning det enda jag kräver i en Mercedes även då min 240D inte har nån), men var mer inne på 10v för har fått för mig att den är bättre(?) Och kombi vore ett plus, men de är som att försöka hitta en Safari. Däremot 20v är ju nästan alltid i kombi och med automat.
swampmonkey skrev:DieselStjärnan skrev:sl500 skrev:småskabbig men helt ok i motor å låda delvis nydragna
vh sylwe
Recaro stol med massage?
Trodde Recaro var sport/racing stolar??
Ser fin ut! Är 20 ventilaren annorlunda från 10 ventilaren i form av bränsleförbrukning? Var inne lite på ifall jag nån gång i framtiden skulle behöva en ny bruksbil (tveksamt) så skulle jag gärna köpa en w124 250D med automat och taklucka (av nån anledning det enda jag kräver i en Mercedes även då min 240D inte har nån), men var mer inne på 10v för har fått för mig att den är bättre(?) Och kombi vore ett plus, men de är som att försöka hitta en Safari. Däremot 20v är ju nästan alltid i kombi och med automat.
Både 10 och 20 ventilarna är grymma vad gäller hållbarhet, och vad gäller förbrukning är nog 20v snäppet bättre

DieselStjärnan skrev:ok va fränt det trodde jag inte det fanns! vart fick du tag i den?
sen på bränsleförbrukningen så är jag imponerad 0.59 med automat! nästan nere på 200D nivå!
men finns det en sida man kan kolla förbrukningen på alla modeller och motorer?
Tack för infon!
Kölis skrev:En av döttrarna letar bil och jag försöker övertyga henne om att hon ska ha en MB istället för en Mazda V6..
smokeytorque skrev:Kölis skrev:En av döttrarna letar bil och jag försöker övertyga henne om att hon ska ha en MB istället för en Mazda V6..
En välgärnig! Låt nån annan köpa Mazda...
Apropå stolen...finns det ortopedisk stol till en W115, så är ju detta bara en naturlig vidareutveckling...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst