För min del, strunta i medlemsmatrikeln (Å när uppfann man det ordet??)
Sen ser ni till för att alla registrerade medlemmar så kan man SÖKA efter det som önskas.
Struntar fullständigt i alla sorterade på efternamn, vill t.ex. hitta alla som har R129. Boken är tyvärr helt värdelös för detta. Vi måste inse att vi lever i ett icke matrikelbaserat århundrade.
Kommer inte ihåg vad det stod att den kostade men troligen en viss aktningsvärd summa.
Gissar på att de flesta kollar att deras namn finns med, sen - NADA???
Jag kan tex tänka mig att fixa en R129 träff, hantera organisationen runt detta osv. Vill söka - hitta alla email, skicka erbjudanden osv.
Så snälla styrelse, väx upp!, glöm brev och annat som ingen idag ens vet vad det är. Gå klivet in i den riktiga världen.
Om vi återspeglar till föregående års Europa resa, det är klart att det inte fungerar om vi ska skicka brev fram och tillbaks, inte en j--l orkar vara med på detta. Lite tråkigt men jag försökte hjälpa till och ÅKTE SJÄLV. Återkopplingen enligt tidningen var att vi åker i år i stället. Inte hört ett ord?
Se till att personer som orkar/kan/vill och KLARAR AV DETTA RENT PRAKTISKT organiserar en resa.
Sen, högst personligen - jag skiter FULLSTÄNDIGT i alla gamla antika tågbanor och annat gammalt skit vi ska besöka hela tiden. Jag gillar bilar, jag älskar Mercedes, jag älskar allt runt detta - nytt som gammalt. Museet var fantastiskt. Jag bryr mig inte om en smaltågsbana någonstans i Europa.
Jag vill köra min bil, träffa likasinnade, lära mig hur allt fungerar - inklusive universum och allt annat

Vet inte om jag är helt ute och cyklar, men inte fasen ska vi behöva en ytterligare MB klubb. Jag vill ha roligt, se häftiga och spännande bilar, kunna köra på bana (tills nån jä..l säger vad det kostar) och känna MB identiteten.
//Är det inte Sylwe som rör till saker och ting så finns det alltid en annan galenskapare som ha åsikter
//Riktigt stor och glad avslutning på påsken - kom just hem från Elmia. Såg max 10 MB...
//Peter