Marknadsfynd

Övrigt
Här har vi fri diskussion inom rimliga gränser.
Lämna gärna synpunkter på
forumet.
Alla förslag är välkomna

Marknadsfynd

UNREAD_POSTav coyot » 2011-02-14, 22.49.12

Trött forum, jovisst, därför kommer lite läsning här. Eftersom jag åker på en del marknader, senast i Örebro.
Blir det en del att forsla hem, mest mb relaterat, typ, broschyrer, orginal kartonger (philipsson), filtar med logotyp, oljeburkar,delar till traktor,n delar till motorcycklarna, gamla singlar till resegrammofonen, smörjkannor, gamla bilradios, samt broschyrer till dessa, för att nämna något. Jag har även kommit över original verkstadsböcker, dels av Arne Malm, dels genom annonser. Pratar man med folk, så har en del lite delar liggandes, köpte förresten innerskärmar till min w115, samt främre balk+en del annat, tack vare lite kallprat .Detta kanske är ointressant för många vad jag tycker, och släpar hem. Men det blir lite annat att läsa, kollar på detta forum sågott som dagligen. Tycker fler kan skriva, och dela med sig av , ja vad som helst som handlar om våra merc. Går själv och väntar på våren, Tjolöholm, och Ånnaboda, för att nämna något. Tack för ordet.

Peder A. Skrotsamlare av rang!
Kulturarbetare, mao, skrotsamlare av rang!
Användarvisningsbild
coyot

Re: Marknadsfynd

UNREAD_POSTav wilden » 2011-02-17, 00.03.29

Bara skriv! läser det mesta 8) ser att du bor i närheten, har du något till w110 liggandes? eller har du någon mb som kan vara värt att förströ en timme på alltid roligt att se vad andra har i garaget
wilden

Re: Marknadsfynd

UNREAD_POSTav coyot » 2011-02-19, 12.08.50

Hejs! Kul att någon har lust/ork, att skriva!!

Har väl inget direkt till w110, kvar sålde min 200D, med rattautomat för ngt år sedan. Jag har en w115, samt en w116, numera. Skick din e-mail,på min profile, får vi se när det passar för en garagevända.
P.
Kulturarbetare, mao, skrotsamlare av rang!
Användarvisningsbild
coyot

Återvänd till Fri diskussion