Måste bara berätta. Hitta en liten annons på blocket om att en 300 plockades ner o såldes, ringde då jag letar skärmar att valsa o öva på. Ringer killen som visade sig på 500 meter bort från där jag bor. Aldrig sett honom eller hans bilar

men men. Knalllar bort till honom frågar om han hade några bra o ha delar typ skärmar, Jo då sa han de hade han 2 st (höger o en vänster) nya med dekaler o allt mercedes orginal.....

fråga vad han vill ha för dem.
Jag va ju villig o ge en tusing styck då de är väldigt dyra nya. Men han sa 700 ok ok tänkte jag billigt

så skulle plocka fram 1400 pix ,Så jag säger 1400 för båda då, killen svarar ne 700 för båda något mer du behöver ha ha ha ha ha ha ha.
Funderar på lådan han vill ha 500 spänn för den suttit i en 300E 24v 92a sv såld 18700mil, de är rätt billigt va. Karossen va ju tyvärr slut + 4 dörrars men men mycket bra o ha har han. Tändmodulen som rasat på den redan kollat. Några förslag på grejer som är bra att köpa o ha liggandes.
Kan ju säga att han hade en 190E som han tryckt ner en 3,2 liters amg motor i, breddad kaross o jävligt fet.