swampmonkey skrev:försöker tolka ut skylten från fars 3.0a, verkar som den hade " LOUDSPEAKER, SOUND PACKAGE" 15tumsfälgar och annat...
men den står idag med femväxlad låda, inte krupit under och kollat lådnuffror på den, men funderar på om man kan hitta ifall det var original eller utbytt i efterhand?
ska försöka borsta av skylten imorgon och ta ett riktigt foto av alla nuffror.
Hynboholm skrev:swampmonkey skrev:försöker tolka ut skylten från fars 3.0a, verkar som den hade " LOUDSPEAKER, SOUND PACKAGE" 15tumsfälgar och annat...
men den står idag med femväxlad låda, inte krupit under och kollat lådnuffror på den, men funderar på om man kan hitta ifall det var original eller utbytt i efterhand?
ska försöka borsta av skylten imorgon och ta ett riktigt foto av alla nuffror.
5-växlat till OM617 är ju trevligt!
Jag har ju 3,07 på min 3,0 men skulle ändå inte tacka nej till en sån låda!
swampmonkey skrev:Hynboholm skrev:
du upplever inte heller att den blir nämnvärt trött antar jag? vad får du för förbrukning?
bara att hoppas att det är en orignal w115 femväxlad och inte en w123as som tydligen hade problem med ingående lager
Hynboholm skrev:swampmonkey skrev:Hynboholm skrev:
du upplever inte heller att den blir nämnvärt trött antar jag? vad får du för förbrukning?
bara att hoppas att det är en orignal w115 femväxlad och inte en w123as som tydligen hade problem med ingående lager
Trött är den inte! Har inte mätt förbrukningen.
Visste inte att det W115 hade en "egen" låda?
Hade nog gissat på att det satt en W123 (717.400) låda i...
Seså, iväg med dig nu och kolla numret på lådan...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster