Allt möjligt av äldre modell.

Annonsera ut MB-delar

Allt möjligt av äldre modell.

UNREAD_POSTav Epsi » 2010-11-20, 23.26.10

Ska hjälpa en vän att sälja en massa MBdelar, den som är intresserad av något får gärna maila mig på Epsi.a@hotmail.com

w110
Jag får för mig att i princip allt finns förutom kofångare med tanke på vilka mängder delar han har. Är nerplockat både bensin och dieselmodeller. Rutor, axlar, skärmar, vissa kromdetaljer (allt i kromväg finns men mycket behöver omkromning för att platsa på en fin bil), viss inredning finns med i bra skick. INGA KOFÅNGARE I BRA SKICK

w115/w114
Enklast är att säga "se w110".. Finns en 280 motor som skall ha varit riktig när den plockades ur för att ersättas med en diesel för länge sedan. Inga kofångare till cupé men de vanliga modellerna finns.

w123
Inte lika mycket som till de andra men ändå en hel del. Komplett 280ce finns och den säljes häldst komplett.

Finns lite saker till bullen med men det är ganska urplockat numera.

Allt kan skickas om det inte är kompletta bilar som sagt men annars finns det i Östersund. Bilder kan ordnas och så men då vi samtidigt håller på att sälja delar till en drös andra bilmärken med så har vi ganska mycket att göra och därför kan det ta lite tid innan vi får fram delarna just du söker..
Epsi

Återvänd till MB delar säljes