Karl-Axel Sjöberg skrev:Jag och mina vänner (Totalt 4 bilar modell 2002) har alla haft samma problem och alla har vi konstaterat att växelförarens alla delar är aluminium utom denna hake som är av plast. Mercedes borde ta sitt ansvar för detta och tillverka en av bättre kvalitet och erbjuda till försäljning eller göra ett utbytessystem med växelföraren. Det är en bil för miljonen och skall inte ha sådana problem.
Karl-Axel Sjöberg skrev:Jag och mina vänner (Totalt 4 bilar modell 2002) har alla haft samma problem och alla har vi konstaterat att växelförarens alla delar är aluminium utom denna hake som är av plast. Mercedes borde ta sitt ansvar för detta och tillverka en av bättre kvalitet och erbjuda till försäljning eller göra ett utbytessystem med växelföraren. Det är en bil för miljonen och skall inte ha sådana problem.
sone skrev:Karl-Axel Sjöberg skrev:Jag och mina vänner (Totalt 4 bilar modell 2002) har alla haft samma problem och alla har vi konstaterat att växelförarens alla delar är aluminium utom denna hake som är av plast. Mercedes borde ta sitt ansvar för detta och tillverka en av bättre kvalitet och erbjuda till försäljning eller göra ett utbytessystem med växelföraren. Det är en bil för miljonen och skall inte ha sådana problem.
Är det något speciellt man ska undvika för att detta problem inte ska hända
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster