Raksexadaimler skrev:Hej. Mitt spjällhus strular, finns de någon som repar sådana i Sverige?
Mitt spjällhus har art.nr: 000 141 74 25, är det endast det som fungerar eller kan jag använda ett 000 141 76 25? Står att det är till samma bil men åf kan inte säga vad som skiljer. Hittar inget med rätt nr någonstans i världen.
Med vänlig hälsning.
Raksexadaimler skrev:Hej. Mitt spjällhus strular, finns de någon som repar sådana i Sverige?
Mitt spjällhus har art.nr: 000 141 74 25, är det endast det som fungerar eller kan jag använda ett 000 141 76 25? Står att det är till samma bil men åf kan inte säga vad som skiljer. Hittar inget med rätt nr någonstans i världen.
Med vänlig hälsning.
Kölis skrev:Raksexadaimler skrev:Hej. Mitt spjällhus strular, finns de någon som repar sådana i Sverige?
Med vänlig hälsning.
Ja det finns en firma i Sverige som renoverar sådana, har dock inte namnet i huvet men i verkstan. Får deras katalog en gång om året.
Raksexadaimler skrev:Kölis skrev:Raksexadaimler skrev:Hej. Mitt spjällhus strular, finns de någon som repar sådana i Sverige?
Med vänlig hälsning.
Ja det finns en firma i Sverige som renoverar sådana, har dock inte namnet i huvet men i verkstan. Får deras katalog en gång om året.
Det låter ju lovande, om du har ork och lust får du gärna återkomma med namn på den firman till mig
Raksexadaimler skrev:Har precis fått ett tråkigt svar, Actronics har varken dessa spjällhus på lager eller utför renovering av dom. Spjällhusen har utgått ur deras system av någon anledning.
Så jag får leta vidare, ett nytt på mercedes för 16000 kändes inte speciellt lockande..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster