Starstruck skrev:Tomten ringde just och hälsade att det är så dags för önskelistan nu…
Ja alltså... Varianter på den där listan har jag sänt till Tomten dom senaste årena. Prövat lite olika adresser varje gång. Men alltså... så känd som han är, och dessutom den enda i hela världen av sitt slag, så borde det väl komma rätt? Även om man skrivit nån siffra fel i postnumret? Dom returneras i alla fall aldrig, mina önske-lister. Men han svarar inte heller på dom.
Prövat e-post med, diverse varianter. Joulupukki at korvatunturi fi (automat-svar på finska som hänvisa till nåt med Rovaniemi) info at polar_kingdom punkt com; santa at cocacola punkt com; yulegoat at pagan punkt no; wothen at valhalla punkt com (vilket bara ledde till att min skräppost-korg översvämmades av en massa nynazistisk propaganda); santa at disney punkt com (inget skriftligt svar, men den där arakkuan kom och ringde på här, annandan för några år sen. Jag har fortfarande inte blivit av med den); hakan.thornell at kolmarden punkt se (automat-svar att han flyttat till Gotland. Ingen information om vilken e-postadress man når honom på numera). Blev lite långskott med, var bland annat in på ZZ Top's officiella Facebooksida och försökte på mitt visserligen oförskräckta, men inte alltid helt mål-inriktade sätt förklara mitt ärende. Inget svar alls.
Förra vintern kuska jag rentav runt i ett luft-skepp och leta efter hans rike. Ruinera mig nästan på det projektet.
Nåt år gav jag gubbfan mitt hjärta, men det låg på Tradera redan på juldan. Ingen bjöd som tur var, så jag kunde köpa tillbaka det efter auktionens slut för hälften av startpriset plus 59 kr frakt med Schenker. Men irriterande ändå. Fick liksom inge syre till cellerna. Sånt kan ju vara farligt ju.
I år tyckte jag att jag var rätt ödmjuk - skrev bara 'Chrome fender beams'. Ingen reaktion whatsoever.
Börjar kännas rätt kört ärligt talat.
Han har väl sina favoriter...