Jag har beställt en hel del reservdelar direkt från MB och kunnat hämta dem i Danderyd.
Varje gång jag ska maila dem så får jag felmeddelande om att e-postadressen inte fungerar, så är det jämt! Efter att ha dammat iväg en massa mail till alla adresser som jag hittar på deras hemsida, minst 10 st, så är det i bästa fall någon som svara men då från någon helt annan avdelning.
MB:s reservdelsförsäljning i Sverige verkar näst intill omöjlig att komma i kontakt med. Den e-postadress som funkade förra månaden funkar inte denna gång. Så har det varit varje gång.
[i][i] This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed permanently:
* george.chahine@daimler.com
Reason: Internal Message ID : LBpkd5Q3Qpjp6LBpkdv5B7[/i][/i]
Någon som kan tipsa om var man kan beställa originaldelar. Jag vill gärna göra det från MB Sverige eftersom jag då lätt kan hämta upp dem i Danderyd.
Hälsningar
T