Stranna skrev:Äntligen har jag fått på original plåtisar och original dimension på däck (Michelin).
Vackert. Tror bestämt det slår Barockerna...
Stranna skrev:Äntligen har jag fått på original plåtisar och original dimension på däck (Michelin).
celberg skrev:Stranna skrev:Äntligen har jag fått på original plåtisar och original dimension på däck (Michelin).
Vackert. Tror bestämt det slår Barockerna...

Stranna skrev:I går blev det en riktig långtur med min 280SL på 70 mil, tur och retur Trollhättan-Hornbaek(DK). Bilen går som en dröm.
Körde parallellt med en dansk 280SL en bit i Danmark och pratade också med en tysk med en R129, som hade lite problem med remgnissel. Intressant nog hade han haft en R107 tidigare och saknade den och avsåg att sälja sin R129 och köpa en annan R107. Det enda område han tyckte R129 var en fördel framför R107 var hantering av tak.
(Fick veta av mina barn att jag skickat en "rattselfie".)
Stranna skrev:I går blev det en riktig långtur med min 280SL på 70 mil, tur och retur Trollhättan-Hornbaek(DK). Bilen går som en dröm.
Körde parallellt med en dansk 280SL en bit i Danmark och pratade också med en tysk med en R129, som hade lite problem med remgnissel. Intressant nog hade han haft en R107 tidigare och saknade den och avsåg att sälja sin R129 och köpa en annan R107. Det enda område han tyckte R129 var en fördel framför R107 var hantering av tak.
(Fick veta av mina barn att jag skickat en "rattselfie".)
Jörgen skrev:"rattselfie" i SL över Öresundsbron i häftigt åskväder
bouveng skrev:Jörgen skrev:"rattselfie" i SL över Öresundsbron i häftigt åskväder
Bor du i skåne Jörgen? Den där bilden låter spännande
/J

Återvänd till R/C/W 107 SL & SLC
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster