Tony berg skrev:Var inne på Hedins i Mölndal för att köpa rotor fördelarlok och ett luftfilter. Blev inget sålt till mej, åkte till Mekonomen och fick en otroligt fin service av en Mikael. Wow vilken skillnad på bemötande och inte minst priserna. Kan rekommendera Mekonomen.
pris exempel, luftfilter 1200 på hedins, 750 på mekonomenTony berg skrev:Tony berg skrev:Var inne på Hedins i Mölndal för att köpa rotor fördelarlok och ett luftfilter. Blev inget sålt till mej, åkte till Mekonomen och fick en otroligt fin service av en Mikael. Wow vilken skillnad på bemötande och inte minst priserna. Kan rekommendera Mekonomen.
Jag har en 280c1973
Kölis skrev:Det låter som ett fantasipris faktiskt. Ge mej ditt reg nr så ska jag kolla upp det då jag är ansluten till Mekonomen och BDS framförallt. Du gav inget svar på vilket fabrikat du fick på delarna och det har mycket stor betydelse på din bil vad gäller tänd delar.
bestälde rotor luftfilter fördelarlock tändstift, ska hämta delarna på fredag, då dom inte hade alla hemma, totalt pris ca 2000krTony berg skrev:Kölis skrev:Det låter som ett fantasipris faktiskt. Ge mej ditt reg nr så ska jag kolla upp det då jag är ansluten till Mekonomen och BDS framförallt. Du gav inget svar på vilket fabrikat du fick på delarna och det har mycket stor betydelse på din bil vad gäller tänd delar.
FPJ063
Marie skrev:Du har fortfarande inte berättat vilket FABRIKAT på tänddelar Mekonomen sålde till dig. Mercas motorer är ofta väldigt griniga på tänddelarna.
Återvänd till W 114/115 Compact/8
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster