Marie skrev:bullmerca skrev:sl500 skrev:264- låter mycket vilken bredd var det finns
typ 25 å 50 mm bredd
har för mig jag betalde ca 150- för den på 25mm.
Här är priserna i hemlandet för verktyget.
https://www.google.de/?gws_rd=ssl#q=115589035900
Det vet jag mycket väl.
Nu var det ju snarast att jag passade på och tog det i samband med andra mera brådskande delar i stället för att beställa enkom från Tyskland. Helt enkelt ett infall framför reservdelsdisken alltså. Och jag hör ju inte till dem som bråkar för några tior hit eller dit.
bullmerca skrev:Marie skrev:Det vet jag mycket väl.
Nu var det ju snarast att jag passade på och tog det i samband med andra mera brådskande delar i stället för att beställa enkom från Tyskland. Helt enkelt ett infall framför reservdelsdisken alltså. Och jag hör ju inte till dem som bråkar för några tior hit eller dit.
Det vet jag men tänkte på de andra som ville veta. Hade du bråkat för småkronor hade du inte kört 3000mil per år i den bil du har i dag! haha
Starstruck skrev:Biltema öppnade sitt nya varuhus på min sida av stan i våras. Demonteringsjärnen i plast köptes i lördags, när jag ändå for dit, och används vid behov (dörrpaneler eller annat). Visserligen kunde köpet ha väntat till dess behov uppstod, men priset (49:90) är humant och lär inte bli lägre för att man väntar och får åka en gång till, vilket också kostar.
Källa: Biltema
Återvänd till W 114/115 Compact/8
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster