swampmonkey skrev:har Biltemas "plastskit" här, och även fast man inte drar ut några spik med dem, är dörrklädseln knappast något problem... inte direkt svårt att tillverka hård plast heller... riktigt bra att ha har de varit, klart värda.
för det priset kan man dessutom köpa en sats för varje dörr man ska ha upp jämfört med mercedes original... (nu spekulerar jag mest, men gissar att mercedesverktyget inte är direkt gratis)
swampmonkey skrev:för det priset kan man dessutom köpa en sats för varje dörr man ska ha upp jämfört med mercedes original... (nu spekulerar jag mest, men gissar att mercedesverktyget inte är direkt gratis)
Marie skrev:swampmonkey skrev:för det priset kan man dessutom köpa en sats för varje dörr man ska ha upp jämfört med mercedes original... (nu spekulerar jag mest, men gissar att mercedesverktyget inte är direkt gratis)
Jag betalade för två veckor sedan 264kr för originalverktyget. Jag har använt Biltemavarianten i fem år nu, men var nyfiken på originalet....
Marie skrev:Har inte hunnit prova det ännu.
Marie skrev:swampmonkey skrev:för det priset kan man dessutom köpa en sats för varje dörr man ska ha upp jämfört med mercedes original... (nu spekulerar jag mest, men gissar att mercedesverktyget inte är direkt gratis)
Jag betalade för två veckor sedan 264kr för originalverktyget. Jag har använt Biltemavarianten i fem år nu, men var nyfiken på originalet....
sl500 skrev:Marie skrev:swampmonkey skrev:för det priset kan man dessutom köpa en sats för varje dörr man ska ha upp jämfört med mercedes original... (nu spekulerar jag mest, men gissar att mercedesverktyget inte är direkt gratis)
264- låter mycket vilken bredd var det finns
typ 25 å 50 mm bredd
har för mig jag betalde ca 150- för den på 25mm.
bullmerca skrev:sl500 skrev:264- låter mycket vilken bredd var det finns
typ 25 å 50 mm bredd
har för mig jag betalde ca 150- för den på 25mm.
Här är priserna i hemlandet för verktyget.
https://www.google.de/?gws_rd=ssl#q=115589035900
Återvänd till W 114/115 Compact/8
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster