In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Svensssson skrev:Hej ha bytt motor från en 200b till en 250d men vet ej hur ja ska gö med gasen för å få de å funka bra
vajer är helt klart bäst.... slipper du att motorns vridningar påverkar gasen. KLART BÄST!
w115 240d, 72hp, 3.07bakaxel, 15" barock + lite fler --- hobbymoderator, tar bort dubbelpostningar och flyttar emellanåt inlägg till rätt kategori. --- www.mbturbo.com
svetsa ett stag som du fäster ovanför gaslänkaget (pinnen) som sticker ut ur torpedväggen, dit med en vajer som gaspinnen drar i, och sen upp på motorn och lös något finurligt.
w115 240d, 72hp, 3.07bakaxel, 15" barock + lite fler --- hobbymoderator, tar bort dubbelpostningar och flyttar emellanåt inlägg till rätt kategori. --- www.mbturbo.com