Jag har inte någonstans försökt att påvisa att detta är original.Du såg ju själv med hjälp av bilderna att dessa inte var original.sl500 skrev:VARNING för oseriös säljare.
Dessa böcker är fotostatkopior konstaterat sedan jag fick bilder på dom rekomenderade honom att sälja dom på tradera.
Nu har någon stackars okunnig gått och betelat ett alldeles för högt pris på dessa.
Mailade säljaren på tradera att han borde upplysa om vad det var han sålde men utan resultat = j-gt öseriöst förfarande.
Han gav sken av att han inte viste lik förbannat försöka prångla ut dessa. orginalen har andra pårmar samt 4 hålslag då tyskarna har ett annt pärmsystem. De kunniga har genomskådat det hela på Tradera men 2 stackars noviser gick på det,
Appropå oseriösa i veckan som gick såldes på en marknad 2 /8 W 115 lysen upputsade å fina med silversprayade reflektorer till en äldre farbror för 1000:- En betraktare påpekade för säljaren att det var väl inte så bra blir dålig ljusbild ja svarade han då............gäller att se upp.
den okunnige blir ofta blåst.
http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=95108581
vh sylwe
jd1955 skrev:Hej hej, känner att jag kanske borde göra ett inlägg här. Jag var en av budgivarna i den auktion som ni diskuterar, och jag har inga förhoppningar om att hitta en original verkstadshandbok till min mercedes, jag har letat mer eller mindre aktivt under ett år och fått två köptillfällen (blev blåst första gången på blocket, och nu sumpade jag denna auktion på tradera). Jag var medveten om att det var kopior som jag försökte köpa, och eftersom dom verkar vara så svåra att komma över så var jag beredd att slanta upp 1200 för en kopia, så länge informationen är komplett.
Förresten, det är ingen som har en kopia eller original verkstadshandbok till en w108?
Anonymous skrev:Ser väl vem som helst att det är kopior med dem pärmarna
Förstår inte varför Herr Sylwe jagar upp sig![]()
Du säljer ju kopior du också på tradera ( kopierade CD:s)..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst