osla skrev:ser riktigt fin ut, riva ur 230in och kasta i en 250D, då har man en riktigt fin bil som dessutom går billigt
sl500 skrev:osla skrev:ser riktigt fin ut, riva ur 230in och kasta i en 250D, då har man en riktigt fin bil som dessutom går billigt
jadu i köpet kan ingå en S124 250td 95.a
med 20ventilare som går bra med visst tillägg. bra paketpris.
sj
swampmonkey skrev:sl500 skrev:osla skrev:ser riktigt fin ut, riva ur 230in och kasta i en 250D, då har man en riktigt fin bil som dessutom går billigt
jadu i köpet kan ingå en S124 250td 95.a
med 20ventilare som går bra med visst tillägg. bra paketpris.
sj
trodde du var emot det här med skattesmitare? hihi.
vad har du tänkt dig för bilen/arna? och din w124a är automat förresten va?
smokeytorque skrev:Hm...alla dessa dieselkonverteringar...ingen som funderat på planad topp förr bättre komp (bättre verkn.grad/mindre förbr.), ombestyckning av förgasaren och E85?
230 går ju som en dröm, troligen en av de bästa motorer som gjorts om man ser till vrid, karaktär och ekonomi, oavsett i vilken tidsperiod vi nämner den, fugge eller insprut...
Stjärnskådarn skrev:Varför inte behålla denna skönhet som den är ?
Jävla diesel trams! Åk moped för fan om ni ska åka billigt eller stanna hemma och bli eremit.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst