bullmerca skrev:Fast trådstartaren har ju en W202 då han skriver att det är en Elegance -93. Han har postat i fel forumdel.
det var det jag också tänkte, iom att elegance kom först på 202 och 210 modellen. Men Isf om han nu har fått upp bilen vilket jag förstod, så borde ju mig veterligen det funka lika att vacuumpumpen är under baksätet, så sug i slangen. Tror.. Men vet abolut inte, men den är blå eller grön till bakluckan.
har du nu bara fått upp huven, så koppla +- precis som SJ sa.
Sen i nödfall, eller snare förstafall. Har inte de flesta nya mercor en knapp på instrumentbrädan, altså för att öppna koffertluckan. Jag vet iaf att jag blev avstulen allt jag hade i kofferten på en 95as w124 pga just denna knapp.. Dvs alltså att du har kvar vacuum i klockan, men på så nya modeller brukar den vara väldigt tilltagen.
Har du nu inte fått upp någon dörr eller något, så är det precis därför jag alldrig kommer att äga en ny bil.. Att allt ska vara så komplicerat att man måste ha sönder något, Däremot är ju i detta fall Grill "innandömmet" billigast att krajja.