kalle59 skrev:Måste hålla med Marie, under alla mina år så har jag aldrig stött på något dåligt bemötande på alla dom verkstäder jag haft att göra med (läs Mercedes och VAG) men det kanske har att göra med mitt supertrevliga sätt vad vet jag![]()
Mvh Kalle
Kölis skrev:kalle59 skrev:Måste hålla med Marie, under alla mina år så har jag aldrig stött på något dåligt bemötande på alla dom verkstäder jag haft att göra med (läs Mercedes och VAG) men det kanske har att göra med mitt supertrevliga sätt vad vet jag![]()
Mvh Kalle
Du handlar troligtvis inte i Stockholm..
Marie skrev:Att sedan inte Bernats den gången hade rätt multiribbrem för min dåvarande W126 på hyllan kan man inte lasta dem för.
Serviceinriktade var de däremot och ringde runt till ett flera andra MB-verkstäder i Stockholm och efterlyste remmen, dock utan framgång. Jag fick även låna telefonen där och ringa till Hedins i Ängelholm, som faktiskt hade remmen hemma, och jag fick lagt undan den där. Jag kunde ta mig hem eftersom några ribbor av remmen fortfarande var hela, och faktiskt höll ända ner till Ängelholm från Stockholm.
Nej med ett sådant engagemang och beredvillighet att försöka lösa situationen så finns det ingen anledning att gnälla. Reservdelskillen var till och med ute vid bilen och hjälpte mig att frisera bort de flaxande delarna av remmen så att den skulle ha bästa möjlighet att hålla ner till Skåne.
Kölis skrev:Och med tanke på ditt nick namn och ditt foto. Är du en kvinna?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 1 gäst