Krakus skrev:Det med läcka är fixat. Gummit var för torr. Vekt sig lite. Nu med hjälp av vaselin, fungerar det perfekt. Inget läckage.
Men vad heter denna gummibit?
Kölis skrev:Jag tror jag har en ny liggande till ingen glädje. Den bör passa till din bil, jag fick en fel leverans från en annan MB firma innan jag fick kontakt med Visby via Sylwe.
Är den rund elle fyrkantig? Om du tar bort en av de andra så kommer du att se part.nr. på den.
Kolla numret och hör av dej. Är det rätt nummer så får du betala frakten/portot för den enbart.
Kölis skrev:Säger som du sa till mej Sylwe: Ta bort en och kolla, det står alltid ett MB part.nr. på alla MB delar..
Kunde inte hålla mej utan gick ut i verkstaden och hämtade den, har den framför mej nu.
Det finns faktiskt inger part.nr. På den, har kollat med förstoringsglas. Däremot så finns MB loggan samt att det står 8pp TRW på den. Köpte den från någon MB Classic firma.
Den är i alla fall rund och har en "plug-in" infästning samt har en utdragbar "pinne" i mitten som troligtvis är till för att sääta fast domkraften i.
Först till kvarn får den!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst