sl500 skrev:bättre 123,a får du nog leta efter den va fan fin.
nypriset var nog ungefär som det begärda.
sj
den är ruskigt fin, har flera gånger övervägt att hämta upp den själv, men känner att det får räcka med gammelbilar nu för ett tag.
den har legat uppe ett bra tag, och dessutom lagts upp på nytt, så det är för intresserad köpare förhoppningsvis inte omöjligt att pruta på det priset, om man gör det smart, gubben vill ju sälja bilen. och har han inte fått sålt på 3 månader så får man ju inse att det är dags att se över prisklassen man lagt den i.
..
ja, för 99% av förarna är det garanterat nyttigt, och vad gäller ABS finns det ingen som kan komma i närheten på fast underlag, i snömodd däremot är låsningsofria

men jag är vettig nog att anpassa farten efter förhållandena, och sladdar man en hel del genom provokation är man desto mer förbered när det händer oförutsett.
har fullkomlig respekt för er som har bilen som entusiastfordon, jag tycker det är charmigt, och dessutom förvånansvärt funktionellt att ha som bruksbil, och kommer nog hålla det så.
däremot har jag i princip noll respekt för såkallade pilsnerbilar, usch och fy.
offofftopic
230E w123 vad har den för bakaxel original? dök på en där jag tyckte mig läsa 3.58 på klumpen.