biceps skrev:Turtle har jag testat och det funkar ju när det bara är lite smutsigt och även biltemas funkar någorlunda, men ljus klädsel är ju svår att få helt fläckfri men jag skall testa det där Nolonvask om jag hittar det.
Detta verkar ju vara nått fönsterputs så det går kanske med vanlig fönsterputs med amoniak i
krillebus skrev:........Nått som garanterat funkar är att hyra en matt tvätt maskin.
Har jag kört på flera bilar och är det klart bästa jag provat..............
biceps skrev:Hahaha.. där har vi nog grisbilen som Kölis pratade om
biceps skrev:krillebus skrev:........Nått som garanterat funkar är att hyra en matt tvätt maskin.
Har jag kört på flera bilar och är det klart bästa jag provat..............
Du menar ta ur sätena och köra mattmaskinen på dom? Jag tvättade inomhusmattor för några år sedan så jag har 1L med sådant matttvätt till maskin som jag testade att skrubba ena sätet med och det verkade som att lite av skiten löstes upp och åkte in i sätet, så det sätet blev nog lite renare faktiskt.
Dom gjorde ju reklam på tv för en ång tvätt pryl så jag tänkte ta och testa med den ång prylen man tar bort ogräs med i trädgården och se om det går att ånga bort fläckarna, men först skall jag testa Sylwes nylonvask
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster