Jag är MYCKET nöjd vad det gäller denna bil. Skulle vilja påstå att: Den absolut bästa begagnatbil jag någonsin ägt. Går helt kanon trots ålder och km. Skulle vilja anse att denna är fulldokumenterad, samt har en hel pärm med papper på bilen sedan ny. Om jag inte minns fel så är hela kamkedjepaketet inkl allt tillhörande, utbytt vid ca 180.000km. Bakaxelklumpen bytad vid 280.000km. Intervaller vad det gäller motorolja samt olja i växellådan är i sin ordning.
Ingen direkt välutrustad bil, men det kan kvitta på en sådan gammal kan jag tycka.
Automatlåda,sätesvärme, elspegel höger, integrerat larm/centrallås och sätesvärme är väl i princip allt.
Farthållare med, fast ur funktion. Drar jag i spaken rycker bilen till, men den bibehåller inte farten. Någon som har idéer om vad det kan vara för fel? Hur långt tror ni en sådan kärra kan rulla? Jag menar är den i bra skick allround o i motorn så borde väl inte 400.000km vara några problem eller? Har inte för avsikt att sälja denna, då jag vill äga den tills den inte vill mera. Just för att se "hur långt" den kan rulla.
Kommentarer o synpunkter är givetvis uppskattade! Mvh Jörgen.