In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Hej Har kollat in två bilar nu för att få till mig hur denna såg ut 1952, visserligen model 170 men enl info så skall de vara liknande där jag har problem. Givetvis så rostar i regel alla bilar på samma ställe och renoveringar på -60,-70,-80 talet osv så gjorde man the Quick way. Men, nu kommer till att lägga in golv i helgen så om intresse finns så kommer det in lite bilder i helgen
Passar på att önska er en go helg // Fagerströms bilplåt
Då skall du få lite Bilder i helgen, tror själv att jag har all info för att få ihop bakregolvet med de mått som jag fått till mig. Det kommer bara att bli temporärt " nitat" med clecos för att allt skall passa innan jag svetsar ihop det. Har en erfarenhet att om det inte passar innan du svetsar så passar det inte efter att du svetsat heller
Du skall få lite Fedags mys när vi snackar Original renovering så gör vi det rätt från början . Lite spydigt sagt,men som vanligt så gör jag mitt bästa .tror ni att golvet blir bra?
Du skall få lite Fedags mys när vi snackar Original renovering så gör vi det rätt från början . Lite spydigt sagt,men som vanligt så gör jag mitt bästa .tror ni att golvet blir bra?
Protestdag bakregolv, saknar ngt mått i framkant vilket gjort att det tagit lite tid. Men men , sedan skall karossen sänkas och bakregolv skall falsas ihop med mittregolv.