Har en instruktion men den är så dålig så man kommer in på rätt meny men inte hur man tar bort och accepterar för att verkställa.
Någon som har en ide

hmanner skrev:Har någon kunskap av hur man tar boprt service itervallen i displyen, verstaden kunde inte så nu är det medeland där hela tiden om att man har gott över intervallet med ett antal dagar?
Har en instruktion men den är så dålig så man kommer in på rätt meny men inte hur man tar bort och accepterar för att verkställa.
Någon som har en ide
Kölis skrev:Vilken årsmodell? Googla annars på det på engelska så lär du få svar på det hela.
sl500 skrev:hmanner skrev:Har någon kunskap av hur man tar boprt service itervallen i displyen, verstaden kunde inte så nu är det medeland där hela tiden om att man har gott över intervallet med ett antal dagar?
Någon som har en ide
var väl inte en auktoriserad mercedesverkstad, dom fixar det
på nolltid
MB250SL skrev:Jag har för mig att det ska gå att reseta serviceindikatorn på alla bilfabrikat numera, biltillverkaren har inte rätt att gömma funktionen och därmed hindra även icke auktoriserade verkstäder att göra service på bilen. (däremot kan det vara värre på en 90-talsbil.
Här kommer en länk hur man kan göra:
http://www.youtube.com/watch?v=gKOiS-e1ZtA
Jag hade en E-klass 04 förut och där var det inga problem att nollställa.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster