ceppo skrev:Hej kupefläkten i bilen har lagt av helt och hållet. Den funkar inte på något läge, säkring har jag kollat. Men tänkte om det kan finnas ett relä någonstans? Isåfall vart sitter det? Eller någon kanske vet vad det kan vara för fel förutom relä? Vill testa det simplaste först innan jag river ner instrumentpanelen, tacksam för svar. Mvh
swampmonkey skrev:ceppo skrev:Hej kupefläkten i bilen har lagt av helt och hållet. Den funkar inte på något läge, säkring har jag kollat. Men tänkte om det kan finnas ett relä någonstans? Isåfall vart sitter det? Eller någon kanske vet vad det kan vara för fel förutom relä? Vill testa det simplaste först innan jag river ner instrumentpanelen, tacksam för svar. Mvh
hmm, riv inte ner instrumentpanelen för att komma åt fläkten dock, den tar du framifrån bakom motorn, under torkarmekanismen...
ceppo skrev:swampmonkey skrev:ceppo skrev:Hej kupefläkten i bilen har lagt av helt och hållet. Den funkar inte på något läge, säkring har jag kollat. Men tänkte om det kan finnas ett relä någonstans? Isåfall vart sitter det? Eller någon kanske vet vad det kan vara för fel förutom relä? Vill testa det simplaste först innan jag river ner instrumentpanelen, tacksam för svar. Mvh
hmm, riv inte ner instrumentpanelen för att komma åt fläkten dock, den tar du framifrån bakom motorn, under torkarmekanismen...
Jo de vet jag att man kan göra, men det verkar vara lite bökigt det med, vill testa det allra lättaste först för o se om ja kan få igån den innan ja börjar skruva isär. Du vet inte vart det kan sitta något relä till fläkten? Mvh
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst