swampmonkey skrev:låter väldigt skumt om du har en "dubbelfläkt"
om du kom åt att smörja den är det väl bara att köra samma variant igen?
bort med torkarlänkage och motor, dra fram "plastväggen" bakom motorn, och lirka ur grejerna.
ser det annorlunda ut får du gärna ta ett kort eller två och lägga upp. så ska vi kanske kunna hjälpa dig därifrån?
swampmonkey skrev:låter väldigt skumt om du har en "dubbelfläkt"
bort med torkarlänkage och motor, dra fram "plastväggen" bakom motorn, och lirka ur grejerna.
ser det annorlunda ut får du gärna ta ett kort eller två och lägga upp. så ska vi kanske kunna hjälpa dig därifrån?
sl500 skrev:och om det är en enkelfläkt hur gör man då
oskar12356 skrev:swampmonkey skrev:låter väldigt skumt om du har en "dubbelfläkt"
Glömde ta kort när jag skruvade. Felet som är är att kolen är dåliga och luktar kol när den snurrar. Kommer inte åt att skruva på skruvarna till kåpan över fläktarna och kåpan utanför får jag inte bort så mycket för att kunna komma åt att lika ur fläkten. Men kan ta kort nästa gång jag skruvar bort allt
swampmonkey skrev:sl500 skrev:och om det är en enkelfläkt hur gör man då
ingen aning hur man gör då, inte skruvat enkelfläkten, men har han de dubbla fläktbladen känns det ju som att det vore samma som jag haft.oskar12356 skrev:swampmonkey skrev:låter väldigt skumt om du har en "dubbelfläkt"
Glömde ta kort när jag skruvade. Felet som är är att kolen är dåliga och luktar kol när den snurrar. Kommer inte åt att skruva på skruvarna till kåpan över fläktarna och kåpan utanför får jag inte bort så mycket för att kunna komma åt att lika ur fläkten. Men kan ta kort nästa gång jag skruvar bort allt
det är inte så att du har eftermonterad AC eller något annat konstigt som ligger ivägen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst