jag bytte temp givaren för vattnet och motor styr tempgivaren nya från mercedes i fredags lambdan i går i dag har jag inte ens orkat kolla på den

den med 2 stift längst in är med ny bytt så alla givarna uppe på toppen är nya , därför jag börjar få lite halv panik , kollade på ovp relääet med och hittade inga fel men en el kille lödde om det ändå men ingen skillnad , riktigt irriterande den går som en dröm kall men efter några minuter så börjar det poffa lite sen blir det värre och värre sen får man hålla den i gångmed gas och det nära på rinner ut bensin i avgaset har provat koppla bort kallstarten med , jag brukar inte ha tummen mitt i handen men nu har jag slut på i de er ..... har även kollat vakum slangar och kontakter under luft filter burken .
ingen som varit med om liknande , tycker det verkar skumt om den går kall om fördelar locket är kass eller menar ni att det är så pass svag gnista så den tänder bara i bland därför det smäller ? kom på om den surat ner sig totalt och man kör på starten så kan den tända till men är precis som den tänder på fel håll om ni förstår vad jag menar sen i bland verkar det som den glöd tänder typ ...
mvh tony