In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Hej.
Jag har problem med att det för oljud,som fågelkvitter i min Kupefläktmotor,skall försöka demontera fläktmotorn,men det värkar svårt.Hur startar jag best med detta,är det någon som har bytt fläktmotor och kan förklara hur jag går tillväga med detta enklast.Har en Mercedes 300 CE årsmodell 1992
Hej.
Nej jag hittar ingen fläkt på passagerarsidan under instrumentbrädan.Har rivit bort hanskfacket och mittenkonsollen demonterat el instrument till start och fläkt stopp samt hela mitten armaturen jag ser nu en stor svart plastlåda som innehåller spjäll utblåsningar till olika ställen kan det vara så illa att fläkten sitter så illa att hela denna låda och säkert värmelement måste demonteras för att slippa åt fläktmotorn att den ligger mellan inredning och motorrum då blir detta ett stort jobb?