Kölis skrev:Det hela beror ju på vad du har för årsmodell och bensin eller diesel beroende på utväxlingar. Diffbroms finns nog till alla axlar, diffspärr sitter nog bara på 4matic.
Johansundberg363 skrev:740n jag hade va den bästa vinterbilen jag haft nån gångdet va inga problem att ta mig fram där det va oplogat
och då hade jag ingen diffspärr/broms på den
Johansundberg363 skrev:Har googlat och sökt som fan men hittar ingenting :'( finns det diffspärr/diffbroms till w124 förutom asd? jag är så less på att köra fast nu så om jag inte hittar nått snart så byter jag bil till en volvo.
Mvh Johan
doolar skrev:Quaife och Wavetrac gör diffar som går att peta in i våra klumpar. Jag har beställt en från Wavetrac till min E420.
Johansundberg363 skrev:doolar skrev:Quaife och Wavetrac gör diffar som går att peta in i våra klumpar. Jag har beställt en från Wavetrac till min E420.
vad kostar en sån då?
doolar skrev:Johansundberg363 skrev:doolar skrev:Quaife och Wavetrac gör diffar som går att peta in i våra klumpar. Jag har beställt en från Wavetrac till min E420.
vad kostar en sån då?
Knappt 10k från andra sidan pölen, så det är ju inte småpengar direkt.
Johansundberg363 skrev:740n jag hade va den bästa vinterbilen jag haft nån gångdet va inga problem att ta mig fram där det va oplogat
och då hade jag ingen diffspärr/broms på den
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst