In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Jo vore en ide och göra det någon dag under semester veckorna
motordialys på maltemanson.com görs tydligen med en maskin som skapar några bras tryck, kan det vara värt det eller räcker det med Pro Tec och låta den stå på tomgång ??
Spontant låter det som att lite tryck inte kan skada för att tränga in bättre. Detta är min sista dem vecka. Har haft fyra men jag jobbar på björka i Kumla. Du får väl komma och köpa någon list eller något... Men jag är pappaledig i höst med.
Okej cyklar den vägen till jobbet i halsberg var dag,,,,,,, ska köra upp den 07/05 och den här gången tänker jag håla lite hårdare i körkortet... så efter det så kan jag ta vägen förbi med min 126 i stället för och flåsa på cykel fan
Hehe. På det viset... Är den möjligtvis mörkgrå eller svart? Såg en coupe för någon månad sedan i Hallsberg. Dock bara en skymt. Men det är så sällan man ser en så jag minns det.
Gällande din oroliga tomgång så kan jag tipsa dig om att nästa gång du tankar så slå i en flaska Red Line Si-1. Räkna med en förändring efter ca 10 mil. Bosch Ke innehåller många mekaniska saker som kan kärva vid exempelvis säsongs körning.