Avtagbar dragkrok

W 124 E-Klass 1986-1995

Re: Avtagbar dragkrok

UNREAD_POSTav doolar » 2016-04-18, 17.15.23

osla skrev:
doolar skrev:
Kölis skrev:Mycket diskret och snygg montering tack vare att stötfångaren går så långt ner och har en lucka. På min ser man plast skyddet, om man vet om det..

Min är ju sista faceliften, då åkte bakstötfångarplasten ner några cm till. Det döljer precis plastskyddet.

men alla har ju inte det. är det en äldre så syns det. sen är det fult utan krok över huvud taget, det ser tomt ut utan en krok och den används ju ganska så ofta dessutom. fast krok är ju det absolut bästa, men eftersom många envisats med dumheten med avtagbar så är den jag visade bäst, och det för att den tål våld, och jag har min på året runt men inga problem med att få lös den, testar före bes bara så den går lös och låser, och om det behövs så får man smörja spärren lite. hur den ser ut med kroken borta skiter jag i för om än det inte skulle synas så är det fulare utan krok, ser ju ut som att bilen inte är till för att användas

Fast vänta nu, alla kanske inte tycker som du? Alla kanske inte drar släp ofta, men vill kunna då och då?

Horses for courses...

Jag säger inte att min lösning är bäst för alla, men för mig är den det.
doolar

Föregående

Återvänd till W 124 E-Klass