Hejsan! Är helt ny här och precis skaffat min första mercedes efter mycket tjat från min bäste vän

så de fick bli en mercedes 190E 2,0 som jag har fått byta en herre jösses massa grejjer på.. men den senaste tiden har de uppkommit ett lite smått irriterande problem händer inte ofta men typ 2 gånger på två månader! Det är att man sitter och kör och rätt som det är så är de som han lägger ur växel (automat) som han lägger i N för att sedan tvär dö! Sen får man stå och mala 3-4 minuter innan han hoppar igång precis som inget har hänt! Någon sa att de kunde komma in fukt i fördelaren men igår när de hände så hade ja kört ca 3timmar och de va snus tort ute hela dagen! Kan de vara något med bränslepumps relä eller liknande? Vet att de sitter ett ovd? Relä som styr de mesta men även ett relä te bränslepump breve där och om ja inte är ute och cyklar helt fel! Hoppas nån har varit med om samma och kanske kan hjälpa mej? Goa bilar för övrigt

allt från Tändstift,rotor,fördelare osv är bytt..hoppas ja gör rätt här nu som sagt är helt ny på forumet mvh