hej alla därute ! är ny medlem här på forumet och hoppas härmed kunna få svar på en del frågor från er, som har varit MB-ägare längre än mig. har i slutet av förra året inköpt en CLK 500 - 03, som jag inte har hunnit köra så mycket än, men i maj kommer den ut ur vinterdvalan. har inte riktigt lärt känna varandra än, men man lär ju sig allt eftersom. motorn går helt underbart, om än något törstig, men det får man ta när man bara kör 7 mån om året. nu till mitt problem : det är lögn att få tag på stänskydd till denna modell. såg en gubbe som hade en 320 med stänskydd på och skärmarna såg exakt lika ut som på min. hedin säger att det inte finns till 500, men om det är samma skärmar och kaross som320, borde dom ju passa. har ej AMG-paket, eller kjolar på den. vore kanon om någon kunde hjälpa mig med detta problem. har kollat en del på e-bay, som sägs passa, men det blir ändå aldrig lika bra som original. om någon har artikelnummret på tex skydden till 320, så kunde man försöka hitta dessa som originaldel från tyskland (tips på firmor som säljer MB originaldelar där mottages tacksamt) hoppas på hjälp.