kalle59 skrev:Känn på baksidan av ryggstödet så känner du en liten upphöjning som du trycker på så lossnar det
//Kalle
Marie skrev:Åter igen ett bevis på att instruktionsboken är världens minst lästa bok. Det står där, bara att läsa innantill....
akevolvo740 skrev:Marie skrev:Åter igen ett bevis på att instruktionsboken är världens minst lästa bok. Det står där, bara att läsa innantill....
inte när man inte har någon instruktionsbok :-)
kalle59 skrev:Känn på baksidan av ryggstödet så känner du en liten upphöjning som du trycker på så lossnar det
//Kalle
Jörgen skrev:Hej akevolvo740
Nu vet jag inte om det är så på en 190, men på min R107:a skall man dra nackstödet framåt i färdriktningen och därpå uppåt.
osla skrev:testa höja nackstödet först, dra ut rullen som man justerar ryggstödet på och vrid åt något håll, kommer inte ihåg vilket, då skruvar du upp nackstödet. sen får du väl testa rycka och slita i det och se om det lossnar
kalle59 skrev:Jag tror det är samma på alla 201:or.
Man får känna sig fram, det är som en plastsköld på baksidan under tyget och om jag inte helt missminner mig så är den här lilla upphöjningen till höger där plasten slutar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst